assalammualaikum im back!

assalammualaikum...


wahahaha amacam sudah semakin gemok kan... hahaha biarlah sudah lama diriku ini tidak menaip untuk menceritakan hal2 aku di sensawang yang makin hebat ini,jadi tu yang belanja gambaq satu hahahaha ok...

ok,mula2 biar aq explain girl yg kat sebelah tu princess aku,dye lah harimau,dyelah kawan paling rapat,paling kuat gaduh,paling kuat segala galanya.... hahaha btw she's mine!!!! dont you dare take her from me! tefak! hahahah 


jadi buat masa ini..Alhamdulillah,kami masih menunggu untuk diijab kabulkan..mohon mudah mudahan dipercepatkan dan dipermudahkan segala urusan.. moga2 tiada halangan yang berat yang bakal kami harungi di zaman yang semakin meluncur kehadapan seolah2 menaiki papan luncur salji... wahahahah semakin bombastik kan ayat2 yang aku luahkan...

yaa memang dah lama menghilang dari laman sensawang nieyh... hahahha yess aku bajet2 ada jew yang suka baca entry kat blog aku nieyh... xpalah aku buat2 saja org baca walhal aku ja dok syok sendiri hahaha..ok,jadi kat mana nak mula ya??

hurmmmmm.... ya kali nieyh aku masih menjadi president club DMI (course) aku...
hurm mcm biasa tanggung jawab sebagai president ni mmg mencabar sama macam president obama lah mesyuarat sana sini kekadang keluar negara.. hahahhaaha 
yekan sajalah..
syukur alhamdulillah aq dah nak final exam lagi beberapa hari saja lagi... haishhh harap2 xdew lah yang sangkut LAGI!!! sudah lah aq bosan! nak merasa praktikal.. hahahah nak jugak handle real patient.nak jugak merasa kerenah2 pesakit.. hahaha susah2 sgt lompang ja .... 

ok part teman hati saya tu... nnty lah saya taip special entry utk sidia... yelah mana boleh kat entry ni xdak yang speciall .....boleh kata alhamdulillah walaupon selalu bentengkar,gaduh,cubit2 hahaha biaslah tu itu namanya gaduh2mengada.haish mcm nak tumbuk je dahi dia hahahahhaa
biar lah org nak kata gemuk ka pendek ka buruk ka..tefak who cares! aq dh bersyukurlah sebab masih ada insan yang masih sudi nak terima diriku yang kurang bijak apatah lagi rupa dan macam beruang obesiti ni,...
hahaha ok papahal nnty gua sambung menaip lagi serious shit aku ckp sekarang nieyh lebih sikit pada hal2 duniawi sikit sampai xdan nak ke alam maya nieyh.. hahahaa 
ok nntty jumpa lagi 

assalammualaikum.



No comments: