I'M BACK!

ASSALAMMUALAIKUM W.B.T


perhh padu jugak lah dah berapa tahun aku xde langsung post apa2 kat dalam blog ni kan aq pon sangka masih boleh lagi log in hahahahha 
 well sikit updatelah well aq sekarang dah last year study dlm imaging radiography hahahha lamakan aku belajar selalu org amik diploma mmg 3 tahun saja tapi aku special sikit aku blaja 4tahun 6 bulan...bukan apa aku rasa kalau belaja 3 tahun mcm x cukup sebab tu aku lanjutkan sampai 4 tahun 6 bulan...hhahahha boleh belajar banyak kali baru boleh ingat lama kan hahahhaha 

dak lah aku bohong ja...biasalah budak yang degil macam aku ni pemalas tu yang belajar lama bukan main kot taraf2 belajar lama mcm aku ni org dah dapat degree dah pon betoi dak.. 

then,sekarang ni aku buat clinical posting yang terakhir di hospital besar Melaka.. hehhe harap2 lepas ni xdew lah lagi nak sambung atau lanjut tempoh belajar lagi penat dah ni nak kena kerja lah pulak cari duit utk bayar segala hutang mutang cari duit nak beli harta tambah lagi harta aku ni bukan setakat moto aku tu ja...mmg lah sayangkan moto tu tp still nak kena tambah hartakan... pastu nak kena cari rumah cari duit nak kawen...hahahha gatai nak kawen dah ni...

well cakap bab kawen.siapa x cemburu tgk kawan2 kita semua dah kawen ada yang sampai dh beranak pon ada yang kita ni dok lagu tu lah lagi hingus pon meleleh ja... syukur kepada yang maha Esa aku ngan princess aku dah cukup 3 tahun kenal satu sama lain,macam2 dugaan dan cabaran lah gaduh bagai semua ada,tapi kesabaran tu mesti padu derrr in shaa Allah boleh berkekalan hehehhee  ceh konon... harap2 tu kekal lah hingga ke SANA nanti.

rasanya takat ni jelah kot aku update dalam blog kali ni bukan apa,dah lama xbukak saja lah bukak tu yang tekerjut gak masih lagi boleh log in kan hahahah tu yang saja update sikit lah dalam blog nieyh mana tau kot esok2 anak2 cucu jumpa blog ni depa baca mesti gelak tgk ayah tok depan dok buat gherja lagu nieyh hahahha.. baik salam

                                                                                                                        sekian.






No comments: